Intotdeauna, orice companie de renume va incerca sa iasa in evidenta fata de concurenta prin aplicare anumitor tehnici de marketing. Iar, in ultimul timp, pe piata si-au facut aparitia destul de puternic serviciile de personalizare produse, acestea fiind o metoda ideala de marketing prin care un brand va cauta sa ramana mereu pe buzele utilizatorilor pentru o perioada cat mai lunga de timp.

Tocmai de aceea, pe parcursul acestui articol vom vorbi despre metode de personalizare produse si despre serviciile de personalizare produse, asa ca ramai aproape astfel incat sa ramai la curent cu ultimele tehnici de personalizare a cadourilor, daca si tu preferi sa optezi pentru aceasta metoda de marketing care nu poate sa dea gres in niciun moment.

Metode noi servicii personalizare produse

Deoarece in prezent foarte multe persoane si reprezentantii a nenumarate companii opteaza inca pentru acele produse personalizate obisnuite dar folositoare pentru cei mai multi dintre clienti, trebuie sa stiti prin ce sa plusati. Iar un plus imens ar putea fi reprezentat de acele metode unice de personalizare a produselor pe care nu oricine le stie, astfel ca despre acestea urmeaza sa vorbim in continuarea acestui articol.

Tehnica HXD reprezinta prima metoda de personalizare unica a produselor, fiind o tehnica ce consta in oferirea a noi variante de promovare. In primul rand, finisarile metalice si finisarile speciale pot sa ofere firmei tale un aspect cu totul nou, nemaiintalnit, fiind o metoda dificila, ce presupune parcurgerea mai multor etape extrem de importante.

O alta varianta unica de personalizare a unui produs consta in “serigrafia circulara pe suprafete rotunde”, aceasta fiind o varianta ce se aseamana destul de mult cu serigrafia cunoscuta de oricine, cea standard, insa suprafata pe care este printata loo-ul va fi una rotunda. Echipamentul ce realizeaza personalizarea beneficiaza de un sistem de axe ce poate sa mute cadoul sub mesh, rotindu-l, special incat logo-ul sa poate aparea pe absolut toate fetele produselor.

O a treia varianta recomandabila consta in gravarea cu CO@, fiind o tehnica ce se aseamana destul de mult cu cea a gravarii cu laser, numai ca in acest caz se foloseste un tub de sticla ce este umplut cu dioxid de carbon, fiind o tehnica ce se recomanda in special suprafetelor nemetalice, fiind astfel ideala pentru lemn, piele, plastic, si asa mai departe.

Asadar, v-am prezentat mai sus nu mai putin de 3 noi variante de personalizare a produselor, variante ideale astfel incat sa te poti diferentia de concurenta.