Spiritul întreprinzătorului atunci când creşte o afacere
Categories:

Spiritul întreprinzătorului atunci când creşte o afacere

Atunci când te gândeşti ce strategii să adopţi pentru creşterea site-ului tău, trebuie să te gândeşti la nişte lucruri şi să te întrebi singur următoarele lucruri:

1. Gândeşte-te pe termen lung – Întreabă-te singur – Ce pot să fac acum, dar să aibă cel mai mare impact asupra viitorului meu?

2. Optimizare – Întreabă-te – Cum pot ajunge acolo unde vreau mai repede?

3. Creaţi o strategie – Întreabă-te – Care este obiectivul meu, obiectivul site-ului şi obiectivul paginii respective ca eu să pot vinde şi să ofer ceva vizitatorului?

Există atât de multe opţiuni. Care sunt cele mai bune? Nu fi copleşit. Doar înţelege imaginea de ansamblu şi înclină-te spre ceea ce simţi şi eşti pasionat.

Acceptaţi faptul că există atât de multe moduri de a face afaceri, există atât de multe moduri de a face SEO, există atât de multe moduri de a face bani şi nu le poţi face pe toate.

Cercetările arată că atunci când oamenii sunt înclinaţi spre mai multe opţiuni aceştia tind să nu mai acţioneze! E natura umană! Deci, învaţă să te axesezi pe 1 sau 2 idei. Nu lăsa cantitatea de informaţie să fie o sursă de confuzie, acordă importanţă celor care se potrivesc pur şi simplu.

Ce lucruri trebuie să iei în considerare când construiești un site sau afacere?

Pur şi simplu alege 1 sau 2 din ideile tale şi după “aleargă cu ele cot la cot”. Aruncă-le pe cele care nu funcţionează. Mai jos sunt câteva lucruri pe care trebuie să le iei în considerare atunci când construiţi propriul site/afacere.

1. Google SEO
Avantaje: Obiectiv pe termen lung, mulţime (trafic) organic şi natural.
Dezavantaje: E greu să concurezi cu alţii atunci când eşti la început.

2. Social Media
Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn, Pintrest, Reddit, Digg. Afectează în sensul bun rang-ul în Google. Dacă te bazezi pe Social Media rang-ul în Google, de asemenea, va creşte.

3. Trafic Plătit
Puteţi obţine scump, dar veţi obţine imediat trafic vizat şi, dacă aveţi o afacere de vânzări bine structurate, atunci acest lucru ar fi o resursă excelentă.

4. Relaţii Publice
Relaţiile tale cu alte persoane în nişe conexe contează foarte mult. Obţineţi publicitate şi PR.

5. Conţinutul (Conţinutul Este Rege!)
Bazează-te pe articole cheie, pe zona ta, produse de vânzare, video/imagini, podcast. Conţinutul trebuie să fie unic, pur şi concis.

6. Monetizarea
Există diferite site-uri prin care poţi avea câştiguri de pe urma site-ului tău. De la afiliere, vânzări de produse şi servicii până la, vânzarea de spaţiu publicitar şi link-uri plătite. E alegerea ta!

Multe site-uri de specialitate îţi vor spune ce trebuie să faci în continuare. Trebuie să decizi pentru tine care este pasul următor. Ştii afacerea ta, ştii clienţii tăi, şi ştii şi înţelegi pasiunea ta. Restul va depinde de tine pe ce drum te vei îndrepta.