Mediul online este unul plin de oportunități și unul care ne poate aduce foarte multe rezultate atât timp cât îl tratăm cu maximă seriozitate și luăm în calcul toți pașii pe care trebuie să-i facem pentru a ajunge la un trafic cât mai mare. Oferim servicii sau conținut de calitate, dar acest lucru nu este suficient. Un site care își dorește să fie ușor de găsit în motoarele de căutare trebuie să fie optimizat SEO, așadar o agenție de marketing online ca Adfel.ro poate fi soluția perfectă pentru a atinge succesul. Ținând cont de faptul că fiecare dintre noi căutăm răspunsurile la întrebările pe care le avem în acest mediu și dăm click doar pe primele rezultate dintr-o pagină, trebuie să ne punem în postura utilizatorului de fiecare dată când pornim un nou proiect online.

SEO poate fi învățaț de fiecare administrator al unui site, dar acest studiu ar dura foarte mult timp și ar trebui să testăm informațiile pe care le avem pe propriul site. Nu de fiecare dată vom aplica lecțiile cât se poate de curat, iar acești pași greșit ne pot conduce la anumite penalizări din partea motoarelor de căutare pe care nu ni le dorim cu siguranță.

Cum ne alegem cuvintele cheie din punct de vedere SEO?

Optimizarea SEO este despre public și motoare de căutare sau cum să punem în contact cele două părți. Dacă deținem un magazin online pe care vindem anumite servicii sau produse trebuie să ne alegem cuvintele cheie care descriu cel mai bine produsul nostru. Pentru început, nu este recomandat să ne bazăm pe foarte multe astfel de expresii și cuvinte. În aceeași măsură, contează să avem site-ul optimizat on page, adică toate produsele să fie structurate frumos pe categorii, să avem descrieri de produs cât mai bine scrise, să alegem meta-tag-urile corect și să alegem cu grijă fiecare titlu.

Putem folosi diferite tool-uri care ne-ar putea ajuta să înțelegem cum se fac căutările pe motoarele de căutare sau să apelăm la profesioniști ca Adfel care să facă tot acest research în locul nostru. Alegând niște cuvinte cheie greșite nu ne dăm voie să ajungem la publicul care poate fi interesat de produsele sau serviciile noastre dar tastează alte cuvinte sau expresii în motoarele de căutare.

Cât de important este conținutul din punct de vedere SEO?

Conținutul este miezul optimizării SEO pentru că este foarte ușor de perceput de către roboțeii motoarelor de căutare și ușor de digerat de către consumator. Un text trebuie să fie foarte bine pus la punct și complet din toate punctele de vedere. Titlurile sunt foarte importante, la fel și subtitlurile, tag-urile alese și descrierile imaginilor pe care le atașăm. Pentru a învăța să scriem un text corect din punct de vedere SEO este nevoie de o perioadă de studiu și documentare sau putem apela la serviciile unor specialiști SEO care pot scrie conținutul pe înțelesul Google.

Dacă oferi servicii sau produse de calitate meriți să ajungi la un public cât mai larg, deci ia legătura cu niște specialiști SEO care să te ajute să îți mărești traficul.