Daca ai achizitionat un domeniu si gazduirea aferenta necesara, urmatorul pas necesar este sa stabilesti cu atentie modalitatea de gestionare a site-ului pentru a-ti atinge scopul precis.

Nu ai un site? Vezi pe creare site web pret care pot fi optiunile pe care le ai la dispozitie si, in functie de posibilitatile si nevoile tale, alege-o pe cea corespunzatoare.

Cat despre optimizarea ulterioara a site-ului, nu exista o reteta precisa si perfect definita pe care ar trebui s-o urmezi. Insa, cateva trucuri te pot ajuta sa-ti gestionezi eficient site-urile existente si/sau pe cele viitoare.

Odata ce ai stabilit care va fi adresa ta de contact, iata cele mai importante 5 elemente de care vei avea nevoie.

Un logo

Cu fiecare vizita, cei care-ti acceseaza site-ul trebuie sa ramana in minte cu cel putin un element. Poate fi un produs sau o informatie, dar cel mai important este ca numele tau sa fie reamintit cu fiecare ocazie si oamenii sa te poata recomanda sau sa stie unde pot apela la nevoie. Un logo reprezinta imaginea firmei tale. Intocmai de aceea el merita intreaga atentie pe care i-o poti oferi.

O template prietenos

In materie de design, vei gasi numeroase optiuni de aranjare, variante de text, culori etc. Exista template-uri predefinite, cu caracter gratuit, dar si optiuni platite. Iti sugeram sa alegi o versiune asupra careia sa ai pe deplin drepturi de autor si care sa nu-ti ridice probleme in ceea ce priveste originalitatea pe termen lung. Sigur, te poti inspira din diferite site-uri si pagini similare pe care le admiri, astfel incat sa descoperi toate optiunile care ar putea reprezenta pentru tine o alegere perfecta. Iar la final, inainte de a face decizia definitiva, poti solicita si un feedback subiectiv din partea unor terte parti, de exemplu, prietenii, care ar putea fi potential consumatori.

Separa-ti continutul in categorii usor de accesat

Internetul ne usureaza viata. Insa, si paginile web trebuie sa aiba acelasi scop pentru a nu fi evitate. Intocmai de aceea se recomanda sa-ti imparti continutul dispus in pagina, pentru a facilita accesul. De exemplu, poti sa-ti separi pagina in functie de destinatia de uz a produselor sau de categoria persoanelor care se adreseaza, fie in functie de subiect. Nu uita de sectiunea de ā€œContactā€ si ā€œDespre noiā€, respectiv ā€œPolitica Cookiesā€ si GDPR, prin care poti mentine legatura cu potentialii clienti.

Optimizeaza site-ul pentru toate device-urile

Un site bun este dat de o pagina care se incarca cu usurinta indiferent de dispozitivul de pe care este accesat. Asta inseamna ca, trebuie sa aloci o foarte mare atentie si in ceea ce priveste optimizarea site-ului pentru diferite gadgeturi, de pe care aceasta ar putea fi accesata. Printre acestea amintim smartphone-ul, tableta, calculatorul, smartwatch-ul etc.

Promovare

Si nu in cele din urma, o data ce site-ul tau a fost pus la punct si lansat in piata, vei avea nevoie si de promovare. In fond, scopul e ca ceilalti sa te descopere, si nu ca acesta sa ramana ascuns. Iar prin stabilirea unei strategii de marketing corespunzatoare, vei putea cu usurinta sa-ti atingi telul.

Afla toate detaliile despre cum arata un site de succes de la PMV Media.